Play, Lidl, Play – to oni znaleźli się na podium w lipcu!

W lipcu największą popularnością cieszyła się reklama sieci komórkowej Play (P4) z udziałem Sarsy „YouTube za darmo przez całe lato! Tak, jak Sarsa odkryj to w Play na Kartę”. Na chwilę obecną spot ma już ponad milion wyświetleń i 1,6 tys. łapek w górę.

Na drugim miejscu uplasował się materiał Kuchni Lidla Pawła Małeckiego „Ulubione gofry Jedenastki” z gościnnym udziałem jakbyniepaczec (ponad 310 tys. wyświetleń i 2,3 tys. łapek w górę). Na trzecim miejscu znów gościmy Play w duecie z Sarsą, jednak tym razem ich wersję klipu „Zakryj” (ponad 990 tys. wyświetleń i 6 tys. łapek w górę). Czwarte miejsce dla Castoramy – a dokładnie Doroty Szlągowskiej i 5 Sposobów na – w koło ogrodu#3 (ponad 250 tys. wyświetleń i 1,7 tys. łapek w górę). Ranking top 5 zamyka Tymbark z rap battle Ciawłowski ft. JDabrowsky (ponad 220 tys. wyświetleń i 9,4 tys. łapek w górę).

YouTube Ads Leaderboard to miesięczne zestawiania najchętniej oglądanych filmów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube, oparte o liczbę odsłon w kraju i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego.

Zobacz zestawienie
SIĘGNIJ PO WIĘCEJ!